neděle 5. října 2014

Tak už taky na facebooku

Dneska vás potěším ještě dalším drobným sdělením. Jak jste si možná všimli, napravo vám přibyla úžasná možnost lajknout mou facebookovou stránku, protože... ano, i můj blog už jednu má.

Dlouho jsem facebooku odolávala i co se osobního profilu týkalo (dočkala jsem se ho až v květnu tohoto roku), a když už si můžete v dnešním článku přečíst, jak mi změna občas může prospět, řekla jsem si, proč nezaložit trochu toho prostoru pro mé internetové děťátko i na tom veleslavném facebooku.

Pokud mi tedy budete chtít projevit nějakou tu sympatii, je to pro vás úžasná příležitost. Pokud nechcete, tak to prostě ignorujte - já jsem facebook ignorovala dost dlouhou dobu, takže to chápu.



Pro dnešek je to vše, za případné palce nahoru děkuji a přeji vám příjemnou neděli!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...